thehfdfdfd

för att hon är flicka

dsdsängel
Jag vill inte leva här länge, vill förflyttas. Vill ha spänning och lycka. Jag vill känna att det händer något.
Vill inte leva såhär, i ett nät. Du är fast, begränsad. Hatar skolan just nu. Den dödar mig, hatar dig just nu, du dödar mg. Vill få bort dig från mina tankar, från mina minnen. Så jag kan andas. Utan att känna klumpen i hjärtat.
Vill vara ren, och fri.
Jag vill kunna uppskatta livet mer, vill ha en dödshotande sjukdom så jag känner mig mer levande. För just nu, är jag död. Jag känner inte att jag lever, men jag känner inte att jag är död. Allt är bara suddigt.
Vill spåra och inte bry mig. Vill springa bort från allt, orkar inte förklara för alla varför.
Är trött på varför, vill ha därför.
Kan någon ge mig en elektrisk stöt så jag vaknar? För jag lever i en mardröm. Som är fylld av obehagliga tankar, starka minnen och en verklighet som jag hatar. På riktigt.
Är trött på min fosterfamilj, vill bort härifrån. Vill flytta in i en egen lägenhet i Vasa med Elsa och bara vara lycklig.
Mitt liv är en åtta.
/- s
bild

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du ett skrivbord och stol som passar dig bra?

2011-01-24 @ 17:39:57
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0