thehfdfdfd

saknar att få höra om dina idéer först, innan de andra.

fanfanfanfafnafnanfanfnanfnanfanfna, ville inte se er ihop. vill aldrig se er ihop.
vill ta en bild från den stunden, och klippa ut dig.
ibland glömmer jag att det var vi en gång, för nu känns det fan bara som en lyckodröm.
kan inte riktigt få in att det hänt, vill bara att det ska hända. önskar så att det var detta året vi träffades istället, inte förra. för jag är så mycket mer nu, har så mycket mer att ge dig nu.
fan vad jag önskar att jag kunde påverka dig mer, få dig att förstå att livet är inte så jobbigt som det är just nu.
å jag saknar att vara den som hade rätt att säga vissa saker, att få sova hos dig fastän du hade massa plugg.
saknar att jag alltid svarade på mina egna frågor till dig. sånna små detaljer som gör det fint.
saknar dig, min fantasi.
/- s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0