thehfdfdfd

2010 det ljusa mörkret

Antaligen är det inte bra för mig att umgås med dig, antagligen hade jag mått bättre.
Jag minns hur du sa att mitt liv vore bättre utan dig, och jag minns att jag aldrig svarade att mitt liv vore inte mitt liv utan dig.
Jag minns första gången jag såg dig, och jag minns senaste gången jag såg dig. Jag minns när du sa att jag var den finaste du visste, och jag minns när du sa att jag var din. Jag minns hur du höll om mig så hårt när jag ville därifrån och jag minns hur du grät när du sa hejdå. Och jag minns när du sa att vi skulle försöka igen. Jag minns hur du sa att alla kan ångra sig, jag minns hur jag grät när du sa så.
Varför kan man få för mycket av det goda? Varför tar det slut?
Jag vill vara lycklig med dig igen.
/- s

Kommentarer
Postat av: Emelie R

<3

2010-12-11 @ 18:46:53
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 20:24:26
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0