thehfdfdfd

till dig

Känns som detta kommer bli en hemsk vecka, har verkligen ingen ork.
Vill bara ha bort smärtan och fortsätta leva, men känns som jag sitter fast i ett jävla nät.
Allt påminner mig om dig och jag orkar inte att mitt hjärta värker varje gång, känns som jag sjunkit till botten av allt.
Jag vet att det inte beror på dig, men jag har förlorat så många i mitt liv.
Och du är en av de bästa i mitt liv, vi var aldrig vänner. För mig var det intresse direkt, sen kärlek.
Jag är så trött på ångesten, av paniken som tar över mig just nu.
Känner mig så jävla dålig, känner inte att jag gjorde dig lycklig..
Är det inte nu du borde behöva mig som mest? Måste sluta leta fel på mig själv kanske..
Hatar mig själv för att jag inte märkte det tidigare, att du mådde så.
Men det var inte lätt för mig att se dina fel när jag fokuserade så mycket på mig själv.
Hoppas du förstår det en dag, att jag verkligen gjorde mitt bästa.
/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver väldigt fint. m. tänkte bara säga det.

2010-08-20 @ 02:16:34
Postat av: oskr

Sara, du vet att jag är ledsen för att jag gjort dig sa ont, det är jag verkligen.. Du gjorde mig verkligen lycklig, men alla känslor jag har, gar tyvärr inte att bota med lycka, vissa maste man bearbeta själv.. jag lovar att ta hand om mig, om du kan lova att försöka ta hand om dig.

2010-08-20 @ 13:23:53
URL: http://thegoodwork.blogg.se/
Postat av: saraaaaa

Förfan, jag mår bra!

Hoppas du också mår bra, man lever bara en gång! njut av varje dag förihelvette.

Deppa inte nu, skola på måndag yyyyyyyyyy

2010-08-21 @ 00:13:11
URL: http://accordingtoher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0