thehfdfdfd

vill klippa ut mitt hjärta

Orkar verkligen inte ha det såhär, har en stark panikångest inom mig.
Kommer vi kunna bli vänner? Ska vi inte ses på flera månader nu.
Även om vi bara ska vara vänner nu så saknar jag dig så grymt mycket, precis som jag saknar en vän.
Ibland undrar jag om du var lika kär i mig som jag var i dig, det gick väldigt fort i slutet. Jag märkte ju att du inte var samma men ville inte se det. Mådde så bra av dig så ville inte förlora en sån trygghet, kärlek.
Jag försökte så jävla mycket, försökte göra dig glad. Men du sa bara att det inte berodde på mig.
Är verkligen ledsen om jag sårat dig med allt jag sa men det gör ont när du stänger ute mig så..
Du vill inte ens prata med mig på ett tag, det gör så ont att höra.
Jag vet inte riktigt allt om varför du mår så dåligt, men jag vet hur det är att må dåligt.
Och det gör sjukt ont i mig att veta att du mår dåligt, för du är en av de människorna i mitt liv som jag bryr mig mest om!
Just nu vill jag bara få bort den jävla paniken och försöka gå vidare, men det kommer bli så jävla svårt.
piss
/- s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0