thehfdfdfd

It's always just on the horizon, so my hopes rise and fall



Hatar att jag känner såhär, hatar att jag har börjat fundera så mycket över oss..
Inatt så drömde jag att jag satt hos en psykolog.. Och han sa ''sara, är detta verkligen det du vill''
Och jag svarade att jag inte visste, ville bara vara fri. Vi satt länge och snackade om frihet sen sa psykologen att du kan inte vara fri i ett förhållande, andra kan det men inte du.

Sen vaknade jag.. men det fick mig att fundera så jävla mycket.
Kan man vara helt fri i ett förhållande?
Klart man inte kan ligga med vem man vill åså men är man kär på riktigt så tror jag inte man vill det heller..
Men jag har alltid varit fri, och tanken på att bli beroende av en annan människa skrämmer mig så jävla mycket.
Han kanske kom in i mitt liv vid fel tillfälle, kanske vore det bättre om jag blev kär i honom när jag mådde bra än när jag mådde dåligt.
Vad händer om han förrsvinner ifrån mig? Kommer jag bli helt förstörd då? Kommer jag förvandlas till ett jävla vrak som bara tänker på honom i typ tre år efter..
Fan vad rädd jag är för att bli sån. Så pinsamt.

Fick en fråga av max precis..
Sara, hur mår ditt hjärta?

Vet inte vad jag ska göra, känns som jag vill säga så mycket till dig. Finns inga ord. Känner inte igen känslorna som försöker säga mig något..
Vet inte om jag borde förbereda mig på saker?
Våran kärlek är stark, men är den sann?

/- sara bohlin


Kommentarer
Postat av: carin fotoblogg

sv: sommaren ska jag ingen annanstans än att vara med dig sara, saknar oss* så underbar så vacker du är, Jag älskar dig, du finns i min tanke värld mycket ofta!

2010-04-14 @ 22:06:52
URL: http://paonpinson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet hur du känner. jag var lika rädd för att bli beroende av en annan människa. det tärde på mig i ett halvår, tills jag lät mig bli beroende och ibland känns det som det bästa valet jag någonsin gjort, ibland går jag istället och oroar mig för dagen då det kommer att ta slut (jag tror inte på det hypade FÖR-ALLTID!!!!" jag är helt ärligt livrädd, och ibland hatar jag mig själv för att jag lät mig bli beroende, men det pendlar mellan att ha varit mitt bästa val hittills och rädslan för dagen då jag står utan min alldeles speciella drog.

2010-04-15 @ 15:09:05
Postat av: hemlig beundrare ^^

att ha varit mitt bästa val hittills och rädslan för dagen då jag står utanblivet beroende och ibland känns det som det bästa valet jag någonsin gjort, ibland går jag istället min alldeles speciella drog. :



jag vet hur du känner. jag vi innan människa. det tärde på mig i ett halvår, tills jag lät mig bli beroende och ibland känns det som det bästa valet jag någonsin gjort, ibland går jag istället och oroar mig för dagen då det kom.

2010-04-15 @ 23:51:06
Postat av: Anonym

vad snackar människan ovanför om?

2010-04-20 @ 17:44:41
Postat av: saraaaaaaaaaa

har faktiskt ingen aning, haha :)

men gott med folk som säger vad de tycker, fastän man inte förstår .. haha

2010-04-20 @ 18:44:04
URL: http://accordingtoher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0