thehfdfdfd

dream my dreams away

Nu är jag här igen, mitt liv är som en åtta.



på hösten, då allt händer.
jag vill vara lycklig, som förra hösten.
alla blogginlägg om olycklig kärlek.
jag hann skriva ett om lycklig kärlek.
nu är jag här igen..

varför måste ni plåga mig? njuter ni av att bryta ner mig?
jag är stark, är det de som får er att vilja?

du var min ända kärlek, mitt ända ljus.
hade levt 15 år av mörker, sen kom du.
du gjorde mitt liv värt att leva, en anledning att gå upp på morgonen.
en anledning att somna på kvällen, för jag visste att jag skulle få träffa dig då.

ibland drömmer jag om dig, då vill jag aldrig vakna.
för när jag är vaken är jag medveten.

så ovant att se dig med någon annan, du är någon annans nu.
hur klarar jag det? hur fan ska jag kunna se er ihop?
vad har hon som jag aldrig hade? jag gjorde allt för dig.
du var allt, allt jag någonsin sökt.

jag försöker inte längre, jag bara drömmer.
drömmer om drömmen, drömmen jag alltid haft.
drömmen som blev sann, i några månader.
sen försvann du lika fort som du kom.
utan en förklaring, varför det blev så?
öppnade med och drog ut mitt hjärta, sen gick du.
nu är jag kvar. helt tom och helt förstörd

ett år har snart gått, klart det finns tider då jag tänker mindre på dig.
men vid denna tiden är det så svårt, detta brukade vara våran tid.
din och min, jag och du. du och jag, vi.
vi, bara vi.

blir kärleken starkare när den är obesvarad? uppskattade jag inte dig när jag hade dig?
varför lämnade du det? varför lämnade du mig?
du sa att du älskade mig, du lämnar inget du älskar.
du gör bara inte det.

kan du inte ge oss en chans igen? vi är äldre nu?
tack kent för dom visa orden.

du är mognare, jag är mognare. varför?
ett försök, det är allt jag begär.

varför kämpade du aldrig? all kärlek har problem?
var du för feg? varför? varför, förfan.

jag kommer aldrig bli hel igen, aldrig.
du tog mitt hjärta

/- sara bohlin


tack Broder Daniel, för att ni är så jävla bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0