thehfdfdfd

lycka, behov och kärlek

det är en tuff värld, sjukt tuff.
just nu velar jag bara runt mellan två världar, min fantasi och verkligheten
ska det vara så?
kan vi inte bara nöja oss med det vi har, varför måste vi alltid tänka, '' tänk om det vore så''?

jag vill kunna vara tillfredställt av livet, precis som jag en gång vart. jag vill kunna skratta utan att det var något jag skrattade åt, jag vill kuna äta utan att vara hungrig.

klart jag är lycklig, men räcker det alltid? med lycka?


jag har tänkt så mycket på dig på senaste, min första kärlek, min ända?
varför blev det så som det blev? varför? jag fick aldrig ett svar, bara ett slut.
jag vill sågärna försöka igen, kanske funkar det nu? ett år senare?
båda har mognat, vi lever två olika världar nu.
det kan gå, det måste gå.
jag saknar dig så mycket, du är perfekt för mig.
älskar dig, fortfarande.

på samma sätt? absolut. men klart också som en vän.
men varför kan det inte vara som det var? fullända min lycka, mina behov, min kärlek.
varje kyss, av varje kyss så vaknade jag mer och mer.
jag såg vad jag hade, och jag såg vad jag förlorade.

still inlove with you - artist?

/- sara bohlin, hell yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0