thehfdfdfd

jag är vilse i framtidsdrömmar men tillbakadragen av minnerna



You're the light in this darkness
You're the hope to the hopeless
You're the peace to the restless
You are

You're the strength in our weakness
You're the love to the broken
You're the joy in the sadness
You Are

känns som varje andetag jag tar är viktigt.
precis som jag inte har så många kvar att andas

jag försöker hålla mig kvar där jag står, men det är en stark vid som bara vill dra in mig i dimman
där jag inte hittar , där jag inte är mig själv

om jag kanske inte hade stannat kvar här, om jag hade dratts med in i dimman
formats efter dina behov, utan att se
kanske hade du stannat kvar, kanske inte
men det jag vet är att du inte stannade
vill spola tillbaka tiden och testa , testa om du var sån
sån som inte älskade utan dömde
att du lämnade mig blev som en dom istället för ett beslut
att det var mitt fel, för jag är jag
men jag tror inte att något var värt det, men det ska det inte alltid vara heller
ovärt var det. men jag älskade det

älskade, vet inte om jag älskar
men mitt hjärta börjar slå fortare ibland när jag ser dig, precis som förr
och jag vet att du ljög om allt du sa
för ingen som älskar kan ge upp sådär bara

- u know love is the thing right?

därför har jag aldrig trott på den.
tills jag träffade dig
men nu tvivlar jag
kanske det bara vara hormoner och omogenhet som jag sa från början?

Son's gonna rise - Citizen Cope

/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: Ems Tjockis Ravelli

Hey, han måste ha varit med dig av en anledning, jag tror inte han ljög. SLUTA INTE TRO SARA!

2009-05-06 @ 20:06:37
Postat av: Anonym

sara, du måste fortfarande tro. seriöst, du skriver sjukt fint, go sara :D<2

3

2009-05-06 @ 20:14:58
Postat av: EmmaBästLiljander

sara, om man vill något tillräckligt mycket går det. och du skriver sjukt bra, go sara :D<3

2009-05-06 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0