thehfdfdfd

orättvisa , på riktigt



det är väl detta som får min själ att skrika, det som får mig att vilja kämpa för djuren istället för människorna.
kalla mig omogen och kalla mig konstig , men mina åsikter är och kommer alltid vara mina åsikter!

djur, oskyldiga och har inget att säga till om. folk behandlar dom precis hur dom vill.
ta en kattunge och slå ihjäl den genom att slänga din i marken om och om igen.
men det finns så många som inte bryr sig? hur kan man inte bry sig när något så oskyldigt behandlas så?
ibland äcklar människor mig, liksom jag själv.
alltid så pryda och förstående, men vem gör något egentligen?

innan jag dör ska jag rädda minst 10 000 djurs liv och framtid.

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0