thehfdfdfd

dag

30 grader stekande hetta som en oskyldig förälskelse, jag går på den varma asfalten.
Haltar till lite av att jag stötte till en sten med min onda häl, plåstret fastnar i stenen och dras av, jag svär till av smärtan som sprider sig ut i knät.

Jag börjar halta ordentligt och med båda händerna upptagna av att hålla iPoden och mobilen samt en harry potter bok försöker jag ta mig upp för den branta backen från rebecka.
Men tankarna av att leva ett så underbart liv med så bra vänner får mig att tänka på annat, kanske tänker lite på honom.
Han, killen med allt.

Tankarna svävar iväg och jag glömmer vad jag borde tänka på, det positiva.
drömmer mig iväg om jag vore hans, tänk om , tänk om.

Jag stöter till kanten av branten och ser bilvägen, en röd saab åker snabbt förbi och jag börjar gå hemåt...

Kommentarer
Postat av: carin { fotoblogg }

DEt va ju jätte bra inlägg:O:D<3

2009-07-02 @ 22:48:48
URL: http://paonpinson.blogg.se/
Postat av: Emelie (trogen läsare)

åh suck, kärleken!

2009-07-03 @ 01:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0