thehfdfdfd

rubrik

när den stora tonårskärleken kommer , det är då de stora riktiga problemen kommer
jag är bara så trött på att vara osäker på vad han känner

jag vågar inte säga '' jag älskar dig ''
för jag är så rädd för svaret , tänk om han inte svarar det han brukar?
tänk om han bara är tyst
det skulle vara hemskt

inget är som det var , inget kommer bli som det var
jag vet inget längre och det skrämmer mig verkligen
om det var en sak jag var säker på i mitt liv så var det att han älskade mig
och det var allt jag behövde veta
jag trodde ett tag där att jag faktiskt hade fått allt jag ville ha
men det är kul hur fel man kan ha

håll ut

/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: Anna

jag vågar inte heller använda jag älskar dig längre. Inte på riktigt. Jag använder ordet till mina vänner, för jag har inställningen att jag älskar mina vänner. Men när det kommer till kärlek. Jag har blivit anklagad för många gånger för att inte veta vad ordet betyder, så jag har inte riktigt klart för mig vad det betyder själv längre. För mig betydde det att en person var hela min värd, och att jag var helt uppslukad, att mina tankar var hos honom varje sekund. Men det var inte att älska någon, det var att vara kär. Nu tror jag att det är när det bubblande har blivit varmt, men det är det antagligen bara jag i hela världen som förstår. Och jaa sara, jag har bloggbrist inombords. Gud vad djupt det blev. Du får förklara ordet för mig sen. Jag älskar dig <3 (där kom det igen)

2009-01-03 @ 19:19:41
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0