thehfdfdfd

hurtful

The one thing you find that makes you completely happy... the one thing you cant live without. Once you find your moral fiber, you continue to chase after and do whatever it takes to help your moral fiber.
You are my moral fiber.


vf låter allt så mycket bättre på engelska?
funderar starkt på att skriva alla mina personliga texter på engelska, det låter så djupt då.

jag vill så hemskt gärna få dig att förstå hur jag tänker.
vill få dig att fatta hur mycket jag älskar dig.
bara dig!

It was a foolish game I played
And it's a fool's faith coming mistakes I made
Once I had it right it was all too late.

jag har aldrig sårat någon såhär tror jag?
jag älskar dig så otroligt mycket , kan inte fatta vad jag tänkte

har inte kunnat sova en hel natt utan att ha tänkt på det.
det misstaget
jag ångrar , det misstaget jag aldrig kommer göra om.
ge mig en chans till
förlorar jag dig förlorar jag allt

vad hände med förlåtelsen?

'' You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away ''

/- sara bohlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0