thehfdfdfd

en känsla , ett hopp , ett slut

jag vet att det är sjukt men jag tror faktiskt att det kmr bli vi igen
jag vet inte vf men jag har en sån känsla
kanske är det min starkavilja som tar över mitt mentala förstånd?

jag lever på förhoppningar och förlåtelse

att det blev vi var så underbart att jag aldrig hann fatta det, sen försvann det

så egentligen så har jag inga minnen att sakna
men jag har känslor så starka att varje gång jag ser dig är det som hela mitt hjärta gör en volt

gå vidare , glöm honom

men tänk om jag inte vill gå vidare?
jag vill inte glömma honom?
för jag mådde så bra och jag älskade honom så mycket
jag vill inte glömma det , jag vill ha det så igen

det var med honom jag verkligen kunde andas , jag kunde verkligen vara mig själv

att inte bli dömd hela tiden, så skönt att han såg mig och inte allt det jag gör
älskade hur han kollade på mig, så äkta

nu är jag på ruta ett igen , men denhär gången vet jag hur det var och det får mig att vilja ha honom ännu mer
aldrig har jag känt mig mer speciell än när han sa att han älskade mig

när en person verkligen menar dom tre orden , det är då de känns
det är då man känner det i hjärtan , i magen

ibland kan jag inte fatta , vf jag?
vf blev jag den lyckligaste tjejen på jorden?

blev blev blev
jag vill att det ska vara
är är är

för jag älskar dig så mycket

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0