thehfdfdfd

lycka står att finnas även i de mörkaste tiderna


oberoende & älskad

beroende av att vara älskad

en miljon tankar i ditt huvud
håll styr på dom och le samtidigt
paniken växer och du kramar om lappen i handen
prasslet får dig att tänka på det som står på den
du stänger ögonen och biter dig i hårt i underläppen
sen öppnar du ögonen och går in i klassrummet
andas ut och försvinner bland dom
nu är du här igen

sara bohlin


tro aldrig att ni lekte med mig
för det har ingen makten till att göra
jag vet var jag står och vad jag behöver

det tuffaste är att tag i saker man la åt sidan för länge sen
att kolla tillbaka och veta att man inte är klar
att man aldrig kmr vara klar med det
för det kmr vara med dig genom hela livet
allt du gör allt du säger finns alltid kvar
det finns alltid ngn där ute som aldrig glömmer

allt du trott på kan förloras så snabbt , det kan hända fastän du ser på
du vågar inte se det i ögonen
du kmr aldrig våga


jag är en öppen person , en sjukt öppen person
men ni kan aldrig säga
- vi känner dig sara , vi vet
ni känner mitt yttersta skal
och det gör ni kanske genom att läsa min blogg
men tänk efter , känner ni mig verkligen ?
nej

och jag kmr aldrig låta er känna mig , kmr aldrig låta er såra mig
för ni är inte värda det alls
inte någon av er

ingen människa på vår jord är värd att känna en person helt
okänt inre , osårbart yttre

allt ni säger , bra och dåliga saker
det gör mig bara starkare , för varje gång ni öppnar era munnar med orden som kmr
dom får mig bara att inse hur ni är mer och mer
bra och dåliga

som regndropparna mot min panna spricker våran relation
den var djup som havet vi seglade över
lika speciell som varje sommar morgon
men inte lika stark som klippan på vår ö

först nu kan jag se att det kanske aldrig kmr bli desamma igen
men det var en himla bra tid vi hade

lev vidare för tiden står inte still

/- sara bohlin

ni är föralltid älskade av en del av mig

Kommentarer
Postat av: Emelie Ravelli

Amazing!:O

2009-02-22 @ 18:06:38
Postat av: ek

du skriver så bra sara, man blir verkligen tagen!

åh du har talang!

2009-02-22 @ 23:20:27
Postat av: Anonym

Jag älskar dig Sara Bohlin! Mycket!<3

2009-02-24 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0