thehfdfdfd

4 F E B R U A R I 2 0 0 9

gud vad det snöar, det bara kom helt plötsligt ? :S
göteborg är skumt ibland

prov på andra världskriget , kändes bra att göra det efter att markus berättar hur dålig jag är och hur bra han är (Y)
bra kille , blev riktigt pepp på att på mvg nu!
haha så dryyyg

och imorgon är det andra nationella provet i svenska , i tre timmar! åh
nyponsoppa !!

idag ska jag nog packa lite till trysil ! ( ÅKER PÅ SÖÖÖÖÖÖÖNDAG! :D :D :D )

mitt liv flyter på bara , inget kul händer och inget okul händer .. och det finns inget jag kan göra haha.
men snart äre sportlov och det ska bli grymt kul!
läängtar ngt otroligt.

bless you

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0