thehfdfdfd

the pretender

det finns bara en känsla, som verkligen biter, fräter, sårar.
det finns bara ett sätt att döda mig innefrån, ett sätt att få mig att se hatet.

det är lögner, lögner från den personen man litar mest på i hela världen.

vet inte vad jag ska skriva eller göra, vill inte att någon ska se, samtidigt som min blogg är hela mitt liv.
att skriva, skriva så att folk ser, är min största passion.
vet inte vad jag söker efter, sympati? knappast.

men ibland så känner jag mig minst på jorden, söker efter någon som känner som jag.
smärta, en smärta som legat i mitt hjärta allt för länge.

så stor att du lyckas dölja den för andra, men det tar på alla dina krafter.
du anstränger dig så mycket att du glömmer av vem du är.

idag fick jag reda på något, något som kan verka litet. men för mig så stort.
finns det någon som förstår?
jag vet inte vem jag är längre, en falsk människa? en bra människa?

jag går på livets väg men snubblar, tar fel vägar.
jag befinner mig i en så svår tid i mitt liv, och det finns ingen som jag verkligen kan gå till.
vill berätta för min bästa vän, men inte ens hon hade förstått.

känns som hela jag går sönder, och jag kollar bara på.
en del av mig har dött.

/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: sid

sara jag älskar dig på riktigt, bara så du vet.

2009-08-11 @ 12:42:20
Postat av: carin { fotoblogg }

kraftfull text <3

de skrämer mig lite.

2009-08-20 @ 23:18:18
URL: http://paonpinson.blogg.se/
Postat av: A

Sara prata med mig. Du är min bästa vän. Även om jag inte förstår allt måste du låta mig försöka. Du måste låta mig dela det med dig, lämna ifrån dig lite. Inte för att du inte är stark nog, du är den starkaste jag känner. Utan för att du förtjänar någonting bättre. jag älskar dig

2009-08-23 @ 22:45:46
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0