thehfdfdfd

this ain't supposed to happen to me

http://open.spotify.com/user/ibbish/playlist/4V4HYqnuxYjFyUVt7r6m7m

jag vet inte vad jag ska göra, inte tänkt på dig så mycket på senaste tiden.
sen kanske jag sitter på bussen, ser någon som liknar dig.. då kmr det.
tankarna som fyller hela mitt huvud, kan inte sluta eller kontrollera dom.

folk tror kanske det dåliga om mig, att jag krossar killars hjärtan hit och dit.
men förfan, jag kan faktiskt få känslor för någon också.. det går för mig också.
bara att det är så svårt, så svårt att hitta någon som kan vara bättre än honom.
ibland tvivlar jag, existerar det sånna killar?
tydligen..

jag är inte känslokall eller hjärtlös, jag släpper bara inte in vem som helst i mitt liv, jag är inte sårbar.
och jag är verkligen inte som alla andra, det har jag fattat.
jag vill ha något mer, mer än kärlek. mer än kärlek och sex, något som verkligen skakar mig.
något som får mig att kunna kolla upp och se en värld lika vacker som den sägs vara.
inte fastna i negativa tankar och saknaden till sina minnen, minnen vi vill minnas är alltid bättre.
vi blir förvirrade i saknaden.
vilse.

jag borde nog sluta filofisera, det gör nästa ont i huvudet att tänka så mycket som jag gör.
hela mitt liv har jag sökt svar på så många frågor, ingen vet, jag själv vet knappt vad det är jag vill ha svar på.
tror jag säker bekräftelse över varför saker blev som det blev för mig, varför jag?
det är min största fråga - varför jag ?
skulle bara vilja stoppa och spola tillbaka, se om det alla sa var sant, kanske är ni inte ens mina föräldrar?

skaffa ett motto, och följ det!

/- sara bohlin (med ett motto)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0