thehfdfdfd

vill bara säga att.. ©

Jag orkar snart inte mer.
Jag har så mycket jag vill säga till dig. så mycket som du antagligen bara kommer halvlyssna på.
för du har bara ögon för henne.
jag står brevid dig och skriker mig hes men du är som döv för mina rop.
vad har hon som jag inte har?
allt

varje dag är som ett krig för mig. jag tvingar upp mig på morgonerna och sen väntar jag bara på att det ska bli kväll så jag kan få svepas in i mina drömmars värld.
där är du inte med för där finns det bara mardrömmar och allt som inte är du.
för du finns bara i mina önskedrömmar.
åh pojke när ska du öppna dina underbara ögon och se allt?
du vet redan , jag har redan berättat det för dig.
den där kvällen. allt hände då och det var underbart för jag trodde du skulle se mig på ett annat sett men nej.
kärleken för henne blev bara starkare.
jag kan gråta närsomhelst nu.

men jag förstår dig.
nej jag förstår dig inte.
du gillade mig en gång så varför slutade du. märkte du att jag bara är en simpel flicka.
men jag kan ge hela mig till dig.
men känn ingen sorg för nu ska jag gå vidare*

jag älskar dig kanske
jag älskar dig kanske inte.

/- sara bohlin  ©

Kommentarer
Postat av: Rebecka

en sak som är säker , är att jag älskar dig. vad som en händer står jag där vid din sida! glöm aldrig det sara <3

popcorn-bästis!!

2008-09-29 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0