thehfdfdfd

vi är inte vi, det är han och hon ©

Vi är inte sånna som i slutet får varann...

det är precis så det är. precis så
jag har tappat allt.
jag hoppas inte längre, nu fantiserar jag.

Och folk säger att jag har livlig fantasi. 
Men nu är jag så trött på att skriva om allt negativt i mitt liv. Du tar över och äter upp mig innefrån.
 
Men nu ska det bli ändring nu ska jag vara posetiv.
Nu nollställer jag allt och börjar om från nytt. Jag är född på nytt nu.

Jag är bara mig själv nu.
Och om du inte har sett mig nu så kommer du nog aldrig se mig. så här tar det stop.
jag har underbara vänner som stöttar mig.
jag har en häst som jag verkligen älskar.
jag ska snart börja gymnasiet.

jag har så många bra möjligheter, för många för att slösa bort dem på dig.
jag älskade livet och det ska jag börja göra igen.
jag kan klara detta. jag klarade detta.

en ny dag ,ett nytt liv
vilka är på ?

/- sara bohlin   ©

Kommentarer
Postat av: maja

2008-09-28 @ 19:14:42
URL: http://majaleander.blogg.se/
Postat av: maja

jag är, tillsammans, älskar dig

2008-09-28 @ 19:16:05
URL: http://majaleander.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hand i hand tar vi oss igenom all skit! okej?

längtar till torsdag. har mkt å få ut mig .

saknar dig

2008-09-29 @ 20:09:47
Postat av: Agnes

Jag e så in i helvete på :D måste fan glömma mina sommarkillar och massa andra cp saker som hänt.. saknar dig sara ! och gillar dig en massa, du är en helt underbar tjej, synd bara att alla inte ser detta och tar de i tillfälle !



du är bäst !

2008-10-04 @ 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0