thehfdfdfd

söndag ©

jahopp söndag då, en otroligt ångestfull dag tycker ja.
antingen e man bakis eller så har man massa att plugga.
jag borde egentligen inte sitta framför datan för den otroligt spännande och svårlästa boken flugornas herre måste bli utläst-.-

intressant huh?
iallafall. igår vare inte så mycket som hände. jag och rebecka stack ner till wallenstam och kollade en match sen stack rebecka för att dämpa ångesten med alkohol så jag och emelie var mogna och satte oss och checkade film istället.
och idag ska jag nog vara med lite folk senare mot kvällen.

ja-a jag är inte på blogghumör som ni kanske märker! :) men de e så det ä ibland.
aja hoppas ni får en fortsatt trevlig 28 september*

glöm inte att ni är älskade !

/- sara bohlin  ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0