thehfdfdfd

AFTER

Håkan älskling Hellström igår.
Det var juvligt det var otroligt och det var 100% Håkan Hellström

Han har ett sätt att kunna svepa in mig i min själ. 
I den själen jag mår bra av. Under 2 timmar fick jag glömma allt som gör ont.
Lyckan inom mig kan inte beskrivas men det kanske bara behövs en mening
jag blir lycklig av honom

Jo sen sov jag,Elise och Emelie t hos rebecka.
vi satt i hennes otroligt mysiga och hemtrevliga kök tills 2 på morgonen :)
sen kollade vi på OC och alla låg i rebeckas fööör stora säng! seriöst den är enorm och hur skön som helst.
Det går verkligen inte att förklara!

Det jag försöker säga är att jag slockna direkt.
aldrig har jag sovit så gott i hela mitt 14 (snart 15) årliga liv!

sen vaknade jag av att jag hörde röster i mitt huvud.
haha jag hade vaknat men inte öppnat ögonen
och rösterna sa
- hon är så söt när hon sover, jag ska ta ett kort på henne!

något kort blev det inte som tur va :) haha.
men tanke på min groteska frissa (Y)

aja vi käkade kalorier till frukost och kolla OC.
åh sen stack jag och emelie hem till oss.
och nu är jag här, med min bästa vän datan*

/.- sara bohlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0