thehfdfdfd

aj mitt knä

jahopp nu sitter jag här klockan är 22:29 och jag borde inte sitta här egentligen.
fastnade vid msn sån tönt som jag är.

aja dagen har la vart sådär lyckad. skolan var skit men sen kom agnes och jag sken upp som en liten sol !
har verkligen saknat henne något hemskt. fattar inte hur en människa som jag ändå inte känner så himla väl kan betyda så mycket?
aja sen stack vi till stallet och det spöregna så det var ju synd om agnes som skulle rida. Jag fick dock en häst som hade gjort någon sorts lerbehandling för hon var seriöst lerig över allt ! hatar när hon rullar sig så.
Ucsh på penny.
Åh jag lyssnar oftast på min älskade iPod när jag fixar henne. Och idag så råkade en sladd typ stöta till penny och hon blev jätte rädd och sparkar till mig as hårt i mitt höger knä såklart ( som jag har en skada i )
den smärtan är nog den värsta jag har haft för mitt knä flyttar på sig! det gör det ofta men nu gjorde den det verkligen.
så resten av min vistelse där var inte så trevligt. mycket svordommar och gnäll.

Men sen så blev det en akut popcorn-torsta med rebecka ! :) sånt är alltid trevligt. älskar dig kompis. <3
borde plugga matte för vi har ett underbart prov på onsta som jag verkligen ser fram imon ! :D
kan det inte vara till imån istället höhö.

orkar inte riktigt skriva om hur jag mår för jag har inte tiden och det är bättre att det blir bra än att det blir okej.
så imån när jag har tid ska jag skriva ner allt jag har i mitt lilla håriga huvud.
nu ska jag nanna*

kom ihåg! alla är älskade av minst en person. alla!  ©

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0