thehfdfdfd

no longer yours

fdfd

jag fryser runt min nacke.
det kalla regnet fryser den.
jag lämnade min sjal hos dig.
för dig , att minnas mig och det vi hade.
men jag tror du redan har bränt den.
du var mitt allt.

minns du mig och allt vi hade?
jag trodde det skulle bli vi.
men din kärlek tog en annan väg.
och orden som svider i min själ.
dom orden som dödar mig långsamt.
dom orden, dom lät såhär:
jag är inte längre din.
du är inte längre min
jag trodde jag kunde ge dig allt. jag hade fel.
det var inte nog du ville ha ngt mer.
mer någon som mig.
vad mer kan jag ge än mig själv.
du tog tillbaka allt och stängde dörren.


Nu har det hänt igen, och det är sista gången det händer.
Jag är stark och ska aldrig låta samma smärta få komma till mig.
Nu är vi bara vänner inget mer, som du sa ?

jag gav dig tre år av mitt 15 åriga liv.
allt jag har fått gå igenom, alla dina tjejer, dina problem allt! jag har alltid funnits där.
helt blind av sanningen, eller ville jag inte se?
alla killarna som inte var bra nog för mig , allt för att du var den enda.

Some say love it is a hunger
an endless aching need
I say love it is a flower
and you it's only seed


jag har alltid vart så säker på mig själv, alltid vetat vad jag har velat och hur jag ska leva.
men nu är jag bara helt tom, helt tom.
om och om igen har jag fruktat dom orden som kom ur din mun.
aldrig trott att det ska hända mig.
men trodde jag att jag skulle få dig?
jag var någonstans imellan att få dig och att förlora dig.
där var jag trygg och du kunde inte nå mig.
jag var så lycklig , det ända jag tänkte var positivt och det fick hela mig att lysa,
nu har det lyset slocknat och jag är bara helt grå.
jag har inget att leva för längre , det känns verkligen så.

du har alla svar i din hand, men du vägrar ge mig den.
önskar jag var någon annan, en annan sara bohlin.
en som du gillar.
förlåt för att jag älskar rock och att klä mig svart.
förlåt för att jag skejtar och är en pojkflicka.
förlåt för att jag inte vill se ut som en fjortis och bjuda ut mig så.

nej jag tänker inte be om ursäkt längre.
älska mig som den jag är annars kan du dra åt helvette
för detta var sista gången.
sista gången du krossade mitt hjärta.

förra gången grät jag nu fryser jag.
det är ingen som märker något.
vi låssas som inget har hänt.
du gör det
jag gör det
vinden gör det

nu är det höstlov sen är det prao
efter tre veckors lidande ska allt vara som förr.
varför ska du alltid ignorera det?
varför pratar vi aldrig om det?
varje gång det har hänt träffas vi och allt är som förr..
tror du
vad har dom som jag inte har?
jag vill så himla gärna veta
du öser komplimanger över mig men när det verkligen gäller
nej då är vi bara vänner.
bara vänner ja
efter tre år
bara vänner.

jag längtar till 2010

/- sara bohlin


Kommentarer
Postat av: Anna

Sara finaste inlägget ! <3 Åh , du är så underbar, precis som du är ! Och det är inte negativt att vara rockig och skejtare , det är typ det fräckaste som finns , bara så du vet . Var stolt över dig själv ! Om han inte vill ha dig för precis den du är , då är det hans förlust . Och väljer man en fjortis framför dig , då är man dum i huvudet . Ring eller kom över när du vill om du vill prata ! <3

2008-10-29 @ 10:08:43
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/
Postat av: Dinföralltid

jag finns alltid för dig sara , alltid, när är det hans tur att bli krossad, för han har fan krossat för många nu. älskar dig sjukt mycket/din maja

2008-10-29 @ 11:25:42
URL: http://majakeander.blogg.se/
Postat av: Agnes Allgén

Sara! sara! min älskade vän.



Vi MÅSTE sätta oss ner för en fika.

Är det HAN du menar ? fy på han om han gjort en sådan fin flicka som du ledsen ! fy fy !



saknar dig så himla mycket ! <3

2008-10-30 @ 00:49:59
URL: http://lillalillajag.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0