thehfdfdfd

mitt skämt mitt liv

Det är massor med mörka moln på himelen.
jag ser fakstiskt inte ett enda ljust.
Känner någon igen de?
juste det är så mitt liv är just nu?
precis.
kan verkligen inte hitta något posetivt med det.
Gud jag är patetiskt och självisk.
Satt nu och grubblade över något bra och roande att skriva men tankarna bara virrade iväg mot allt obehag så det är la det jag får skriva om just nu.

så vill ni höra vad som försigår i mitt huvud?

Jag har bara lust att skrika.
ställa mig utanför utedörren och skrika.
skika så högt jag kan åt världen.
för det känns som om jag är fast i ett fängelse, ett fängelse som är mitt eget liv.
det är så obehagligt och jag vill bara att det ska gå över.
Men inget jag gör verkar hjälpa.
kanske skulle jag bara göra det?*

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0