thehfdfdfd

till och från

ful

Jag skäms , fast långt inom mig finns det en bra känsla.
jag vet inte var den kmr ifrån men den finns där.

jag är en flicka med två lager.
det lagret ni ser , det är det som mår bra.
det som är innanför, det är en katastrof.
alla mardrömar , svordommar, hat , ilska , bråk
det finns där.
och just nu är mitt yttersta lager helt förstört.
man ser lite av det inre lagret.

varför är alla så himla chockade , visste ni inte eller?
jag tror att ni såg med vågade inte göra något.
varför vet jag inte
jag hade nog inte heller tagit imot hjälp av er ändå.

för jag tror verkligen inte att man måste ''prata med ngn''
för att må bra och släppa sina problem.
jag klarar mig själv, genom att bearbeta dom.

ni som inte klarar det är inte starka nog
jag är stark nog att klara det

jag kan men vill inte
du vill men kan inte

vissa skräms av mig
det är kanske för att jag aldrig upplever ren rädsla
jo , jag är rädd att uppleva rädsla

jag tror att jag duger till
jag tror inte att ingen älskar mig
jag tror inte att jag inte duger till , för det finns en helt bunt andra jävlar som ligger så mycket lägre än mig
och dom duger endå till, för under dom finns det folk som ligger ännu lägre , och ännu lägre , och lägre
åså fortsätter det

och den som ligger lägst är den som ligger högst
varje gång du känner att du inte duger, tänk på den du beundrar som mest
för den duger inte , för den är inte du*

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0