thehfdfdfd

Upgrade You

jag älskar mitt liv! seriöst , jag skulle inte vilja leva någon annans liv!
jag mår toppen och har en känsla av att det är långvarit.
så nu ska jag få alla andra deppisar att må likadant, ryck upp er och sluta gnäll över era liv, inget bli bättre av gnäll.
men det blir bättre av att man gör ngt åt det!

ta ingen skit av någon och stå för vem du är!
världens bästa motto.

jag heter sara bohlin och jag är en stark pojkflicka
jag älskar hästar och skateboard.
jag älskar att skriva mesiga dikter , att fota töntiga saker och att lyssna på arg rock !!

/- saaaaara bohlin


Kommentarer
Postat av: nisseslampan ;)

SARA JAG MÅSTE PRATA MED DIG BARA SÅ ATT DU VET !

2008-11-27 @ 14:26:44
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0