thehfdfdfd

min stil går hand i hand med min själ

ängel
när du känner dig träffad

Jag kanske är en dålig människa.
För jag tänker inte ändra mig för dig.
Vem är det du vill ha egentligen? mig? eller den du gör mig till ?

Det sårar att du tycker så illa om den jag är fast du säger ändå att du älskar mig?
jag förstår inte, du föll för mig.
Vad föll du för då?
För jag är precis samma tjej som jag var.
Ingen kan komma och säga att jag har förändrats för det har jag inte.

djupt inne så vet jag , det tror jag iallfall
jag har inte hittat mig själv än
usch va det låter löjligt asså.
hitta sig själv? hur fan ska man kunna det.
jo här är jag! eh?
eftersom jag ser det på detta sättet har jag väl inte hittat migsjälv då.
men vem har det i 15 års ålder?
åh det snurrar med så mycket frågor i mitt huvud.
en sammanfattning av alla dessa frågor är väl.
Vad är meningen med livet?
gud vad jag hade velat ha ett vettigt svar på den frågan.

jag tycker , hitta en som verkligen älskar dig, håll fast vid dina nära. var lycklig.
men hur lätt är det?




jag trodde att allt skulle bli bra nu när du äntligen äntligen äntligen gillar mig.
men nejnej. det blev förfan krångligare.
jag vill inte släppa dig för du har för stor plats i mitt hjärta. tror jag

jag känner mig så kräsen , jag har allt jag behöver i stort sätt.
men ändå har jag en så otroligt obehaglig känsla som bara kryper ihop och slår till varenda cell i min kropp.
Ett obehag som skrämmer mig otroligt mycket.
och bland allt detta så hittar jag verkligen ingen livslust.
jag bara tänker , jag vill dö jag vill dö
fast jag inte borde vilja dö.
det skrämmer mig hur svag jag är, för jag är stark det vet jag
hela detta halvåret har skakat om hela mitt liv, min ro och min starkhet
allt bara gick så fort , han aldrig andas ut
jag svek mig själv om och om igen
jag lovade att aldrig göra om det , men ändå så gör jag det
jag kan inte lita på mig själv längre och vem kan jag då lita på?

att inte vara säker i själva säkerheten är så hemskt.
vilka kan jag lita på och vilka ska jag undvika?
jag vet inte , allt är snurrigt och man bara följer med strömmen
hinner aldrig stanna och andas och tänka!

jag ska sluta ha förhoppningar på livet nu!
aldrig ta något förgivet , allt blir inte som du planerar och hur säker man än är så kan allt hända.

''det är skillnad på rutigt och randigt''

/ sara bohlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

du som är så kristen borde väl veta...

men alla kristna är osäkra...de vet inget egentligen

astahjaohlal

2008-12-16 @ 22:40:09
Postat av: Anonym

jag tror aldrig att man riktigt hittar sig själv, det är liksom en av livets alla meningar.

2008-12-18 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0