thehfdfdfd

sjukt..

annaah säger (17:32):

JAG ÄR SÅ ARG

annaah säger (17:33):

vet du hur arg jag är ?

annaah säger (17:33):

jag är värre än du brukar vara

annaah säger (17:42):

sara svara mig !

Comviqmänniska säger (17:55):

vad har hänt!

annaah säger (17:55):

jag läste en recension , och nu har jag typ raseriutbrott

annaah säger (17:55):

kolla min blogg

Comviqmänniska säger (17:55):

vilken recension

annaah säger (17:55):

o läs det som står ibörjan

annaah säger (17:55):

LÄS

annaah säger (17:55):

det jag har skrivit på bilden

annaah säger (17:55):

jag känner mig träffat

annaah säger (17:56):

jag är ju så

annaah säger (17:56):

och det gör mig SÅ ARG

Comviqmänniska säger (17:58):

vad är det som gör dig arg?

annaah säger (17:59):

LÄSTE DU CITATET

Comviqmänniska säger (17:59):

ja!

annaah säger (17:59):

det är hemskt

Comviqmänniska säger (17:59):

men det är ju ngt man hör varje dag?

annaah säger (18:00):

det va den värsta fördomen jag har hört i hela mitt liv

annaah säger (18:00):

och det gör mig så förbannad att en vuxen man kan säga sp

Comviqmänniska säger (18:00):

men oj anna

annaah säger (18:00):

han borde ju ändå vara lite mer livserfaren

Comviqmänniska säger (18:00):

shet det där har jag hört förr.

annaah säger (18:00):

har du

Comviqmänniska säger (18:00):

omogna ungdomar som inte vet var dom ska göra med sina känslor

annaah säger (18:00):

VART ?

Comviqmänniska säger (18:00):

skriver ner det på sin blogg för att folk ska läsa och tycka till

annaah säger (18:00):

asså usch , jag hatar det

Comviqmänniska säger (18:00):

mest för att vi vill ha tröst och komplimanger

Comviqmänniska säger (18:01):

oftast mår vi dåligt hemma, kanske fosterhem

Comviqmänniska säger (18:01):

kanske bara bråk , för man kan inte bara älska att skriva? nej man måste måste verkligen må PISS för det är ju bara förstörda människor som kan vara kreativa i sitt skrivande?

Comviqmänniska säger (18:02):

för vi ungdomar må vara omogna men vi är förfan smartare än vissa vuxna i vissa fall.

annaah säger (18:02):

mmhh det är vi !

annaah säger (18:03):

smartare än honom i alla flal

Comviqmänniska säger (18:03):

och att höra det från en författare är ju absurt eftersom han eller hon säkert har skrivit blogg en gång i tiden , men är för uppblåst eftersom hans hennes böcker äntligen fått läsare.

Comviqmänniska säger (18:03):

men det är en ren slump! han vet att det finns bättre skrivare där ute , därför trycker han ner bloggare för att få dom att känna sig lika små som han själv är!

annaah säger (18:04):

jag ska äta , sara du är bäst ! strax tillbaka

Comviqmänniska säger (18:04):

för en bloggare är fan lika mycket skrivare som en författare. man vill bara inte alltid få pengar för sin konst. men man vill ändå beröra.


Comviqmänniska säger (18:04):

bara en tanke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0