thehfdfdfd

rebecka , jag har bara 4 ord att säga dig.

JAG LÄMNAR DIG ALDRIG


asasa

du kmr alltid och då menar jag ALLTID vara min andra rockhalva.
det har gått en tid och jag har inte mått så bra , inte du heller antar jag
och då är det så svårt att komma ihåg att det finns fler runt omkring oss som lider.
du är inte den enda som mår dåligt,
och jag har bara tänk på mig själv.
- jag kan inte komma på denna torsdagen popcorntorsta! men jag kmr nästa.
tror ni jag kom på nästa?
så går det en tid och man bara liksom slutar prata.
fast man pratar fortfarande , men oj vad seriösa samtal vi har.
vad hände med , sara , jag måste prata med dig?
åh vise versa.
jag hatar när folk mår dåligt i min omgivning.
rebcka du vet vad jag pratar om ( har du tråkigt? nej du får inte ha tråkigt? förlåt! )
haha! älskar dig

det jag försöker säga är att släpp aldrig dom du älskar.
för att om du älskar dom tillräckligt så kmr du inte kunna klara dig utan dom.
du ler och skrattar men sen?
alla kan le och skratta , men kan alla må bra le och skratta?
nej inte alla, vissa men inte alla
jag är beroende av mina vänner.
dom är som en lyckodrog och jag är beroende.
så lämna mig aldrig
REBECKA!

love is not a losing game!

/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: rebecka

SAAAAAAAAARAA .

en rockhalva utan dens andra halva är halv.

tillsammans är vi hela.

hahaha, fan vad jag suger på att formulera mig! men du fattar!

jag älskar dig och jag lämnar dig aldrig aldrig aldrig <3

2008-12-16 @ 22:32:05
URL: http://rebeckabw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0