thehfdfdfd

Jag äter men jag svälter ändå

Jag lever kontrollerat, Jag får aldrig vara ensam.
jag känner mig så tom och otillräcklig, känns som alla lämnar mig långsamt.
som ni vill vara disktreta för att slippa såra mig , men om vi vill dra så gör det bara med en gång
jag vill inte se er förvinna långsamt

skrämmer jag er ?
jag är ett fosterbarn , ett socfall
är jag så udda? bara för att jag har haft en jobbig uppväxt.
sluta påminna mig , snälla
jag drömmer om det varje natt verkligen.
det spelas upp , sen vaknar jag med pulsen i halsen
har försökt vara stark, hela min familj lägger allt på mig
jag är den som ''klarade'' mig , den ändå som inte hamna på ett behandlingshem asså.
jag är glad att mitt liv blev som det blev , att jag hamnade här , i mölnlycke
hos några som älskade mig , min familj , eller ah ''dom med samma blodd''
dom älskar mig inte
mitt liv är verkligen 0% helhet.
jag kan aldrig känna mig helt hel.
aldrig känna att jag kan slappna av.
bara tänka , dom älskar mig imorgon också.
 ( antar att det finns miljoner barn som är i samma sitts som jag , men du behöver inte läsa så dra om det inte passar! )

när två av sina närmsta vänner bara blir mer och mer suddiga , vad betyder det?
jag dras till fel sorts kärlek , jag tar det som jag kan få, suger upp det och sårar dom personerna som är villiga att ge.

jag vill bara betyda något för någon. permament
vill inte höra från folk som jag knappt känner att , sara jag älskar dig!
för det betyder verkligen inget för mig.
att älska är mer än att älska!

jag älskar en pojke , och han älskar jag verkligen
från första gången i mitt liv älskar jag på riktigt
och jag tror på detta eftersom jag tänkt igenom detta i 3 år!

jag älskar honom eftersom , varje gång jag tänker på honom slår mitt hjärta extra fort, det liksom studsar runt.
jag får som en varm cirkel runt hjärtat som värmer hela mig.
jag bara ler , åt ingenting egentligen
folk märker när jag tänker på honom
han känner samma för mig

jag vet inte om jag kanske bara virrar runt , men jag tror på nuet.

och mitt nuet är 50 %

/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: Anna

sara jag känner inte dig särskilt bra än kanske , fast jag älskar dig på riktigt ändå . bara så att du vet . jag använder ordet älska ganska mycket , just bara för att jag älskar ordet så mycket . men jag säger det samtidigt inte till folk som jag inte menar det till . jag har lätt för att älska tror jag . och jag älskar dig , och din persolighet , och hur du kom och förgyllde mitt liv . Jag älskar dig för att du är sara ! Precis för att du är den du är ! glöm aldrig :)

2008-12-04 @ 18:11:51
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0