thehfdfdfd

du skapade min väg

Saknar livet som vi hade men nu börjar jag förstå
Det kommer aldrig tillbaks, måste glömma det som va
Du har förändrat dig så mycket, du är inte den du var

bästa vänner?
jag trodde vi skulle vara tsm för alltid frida, vi var ett.
folk såg oss som dom som aldrig var isär.
märker du inte eller ignorerar du sanningen?
du är den enda som känner mig helt , du vet min djupaste hemlighet.
den mörkaste , den som ingen vet.
jag delar allt med dig , som en syster

jag vet att det finns så många som skaffar nya bästavänner på ett kick
men den vänskapen vi hade , den är unik
du var verkligen du , frida wallander
min älskade ängel , min fjortis , min frodo

men det hände något, jag fattade inget.
allt var perfekt , sen hände det ngt
jag vet inget längre
du är den ända som visste hur jag kände
jag tror jag förstod att vi gled isär för längesen , jag ville inte se
jag trodde att vi bara hade en svacka, men nej
det har gått flera månader nu
vi är så olika
du , söt , blond , modern och fluff , innebandy och design
jag , rocker  , hästar och skateboard, foto och poesi

alla blev alltid så förvånade över hur vi kunde ha sån bra kontakt, för vi var så olika
en fjortis och en emo?
det var vad alla sa , men vi är så mycket mer än så
frida, du var mer min syster än mina beologiska systrar.

du gav mig livenergin, lusten att leva
du fick mig att fortsätta leva.
jag vet att jag hade tagit mitt liv för längesen om du inte fanns
våra band var gjorda av diamant, nu är dom som en tunn tunn ståltråd
känns som det är slut bara , finns det en andra chans i detta livet?

älskar dig , då idag och imorgon frida wallander

håll fast vid den du älskar !
/- s
ara bohlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0