thehfdfdfd

besvikelse och lycka

har du någonsin känt dig så besviken av någon som du verkligen älskar men samtidigt känner du en sorts lycka djupt inne i känslohavet?
det är rätt sjukt för så känner jag det, som om jag blir glad fast du sårar mig så?
som om när du gör mig besviken så hittar jag något annat som ersätter det och det gör mig lycklig.
det är sjukt svårt att förklara men allt ska inte heller kunna förklaras.
vissa känslor och handlingar ska man bara låta vara så fixas det med tiden.

men vad ska jag göra om du slår alla besvikelser och bara glömer mig?
tänk om du lämnar mig kvar här utan att bry dig , då skulle jag bli besviken på mig själv

som trodde att du älskade mig som du sa.

''life is true, if you love it''

/- sara bohlin

ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0