thehfdfdfd

00:29

ibland kollar jag tillbaka på mitt liv
jag fastnar på minnen jag hatar , minnen jag trodde jag glömt
ingen kan se min insida , jag tänker aldrig visa er den innersta
den vanliga insidan är jag sjukt öppen det vet jag
jag är glad och öppen , tror folk
jag är glad , det är jag verkligen!
älskar livet
men det är jobbigt att vara stark när man vet saker man inte vill veta
det är därför jag behöver dom närmsta

en vän som försvinner , en syster i uppsala
en mamma som hatar , jag vill klara detta!

kmr jag klara det?
/- sara bohlin


Kommentarer
Postat av: anna

du kommer att klara det . och när du inte klarar det finns jag där för dig och hjälper dig att klara det igen . du är stark . jag älskar dig

2008-12-04 @ 18:06:42
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/
Postat av: Lollo

Saknar dig och älskar dig<3

2008-12-06 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0