thehfdfdfd

and don't you let me go, let me go tonight

Precis som alltid, så går allt upp och ner. Livet består av faser, bra och dåliga. Man får välja själv vilka man väljer att fokusera mest på, jag valde de sämre faserna.
Just kanske för att det var tryggast, i min smärta kunde jag vara. Ångesten var så vanlig att något annat gjorde mig otrygg. Ville leva mitt liv med sorg och ett självdestruktivt beteénde. Det kändes bra så.
Min vän Emma sa en gång '' om du slutar använda ordet ångest, så kommer det bli så jävla mycket bättre ''
Jag trodde aldrig på detta, men försökte sluta. Försökte nämna namnet på killen jag älskade, försökte sluta säga ångest, smärta, blod. Allt som kunde förknippas med mitt beteende. Och det hjälpte, fastän jag inte trodde det först. Tänkte att det var något som kom med tiden. ''tiden läker alla sår''
Men det hjälpte la lite, orkar inte vara djup nu. öl tack. ciao
/ s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0