thehfdfdfd

bubbla

Jag stänger in mig själv i min egen ångest, orkar inte reagera längre.
Varför tar det bara stopp? Sen står det still och händer absolut ingenting. Man kommer till en gräns då man inte orkar längre, sen tror man att det är över. Så tar det bara stopp.
Så står jag kvar, på ruta ett. Och allt bara går runt, som en jävla åtta.
Ska starta en ny blogg, om mina drömmar. En accordingtoher/drömmar.
Har alltid haft så underliga drömmar, ända fram tills att jag blev 16 drömde jag samma dröm varje natt. Om när jag togs ifrån mina föräldrar. Den dyker upp ibland men inte varje natt. Jag skulle vilja veta vad mina drömmar betyder, för de är så personliga och detaljerade.
Försöker få igång bloggandet igen, ge mig kraft!
/- s

Kommentarer
Postat av: Emelie R

<3

2011-01-20 @ 13:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0