thehfdfdfd

svek

I drömmen är jag i ett vitt litet rum, allt är vitt. Min kropp är vit, mina händer.
Jag somnar i det vita rummet, men vaknar senare av röster.
Samma röster som alltid, viskar mitt namn, säger åt mig att jag är värdelös. Att det är ingen mening med min existens.
Jag reser mig upp, känner hur det kommer mot mig- paniken.
Jag vill skrika, jag vill riva sönder saker. Vill få det ur mig.
Snurrar runt av paniken, mitt hjärta slår fort. Så fort att det gör ont i mig.
Vaknar upp, nu med röda väggar. Har 17 jack i armen.
/- mardrömmar

Kommentarer
Postat av: Anonym

du betyder så sjuktjävlamycket för mig! önskar jag kunde säga att jag förstår hur du känner. men det går inte. man kan inte säga att man förstår paniken, eller vad som ligger bakom den. jag har haft tre panikattacker idag. jag förstår fortfarande inte. jag älskar dig.

2010-11-28 @ 19:33:29
Postat av: Anonym

Du kan välja att var lycklig eller välja att sjunka djupare ner i ditt träsk av skit. Synd att du väljer det senare nämnda. Bara du kan styra över din egna lycka, ingen annan.

2010-11-30 @ 00:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0