thehfdfdfd

You just haven't earned it yet, baby



Har gått och blivit en jävla b-bloggare som aldrig bloggar, vad är meningen då?
Noga, ska verkligen ta tag i accordingtoher, hon e förjävla rörig.
Stort behov av en ny design..
Känner mig inte så kreativ dock, det är ju förfan mars. Får be någon estetisk jävel fixa detta!

Saknar skrivandet , har blivit för många utkast nu. Känns som jag stänger igen mig mer och mer, kan inte skriva på samma sätt, som om jag har någon dold känsla som trycker undan alla andra känslor?

Häng kvar people

/- sara

Kommentarer
Postat av: agnes

alltid vid din sida. så jag hänger kvar!

2010-03-24 @ 18:12:46
Postat av: Anonym

Du liknar hon Rachel i Glee :)

2010-05-08 @ 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0