thehfdfdfd

funderingar



lite lustigt, kom på mig själv att tänka att jag skulle lägga ner bloggen.
det vill jag ju verkligen inte, här finner jag min styrka. bara av att skriva, och av hjälpa andra som tror att dom är ensamma om att känna på ett speciellt sätt.

just nu är jag glad antar jag, jag har börjat sätta plåster på mina sår.
det kanske är en bra sak? jag vet inte.

och mina ångestattacker är absolut inte lika stora och långa längre.
kanske går det uppåt för mig? men jag kommer aldrig hoppas på något i mitt liv.
jag har sätt det mesta hända, inte för att något hade förvånat mig över huvudtaget.

jag var så glad, när du kom igår.
även om allt gått sjukt fort så är jag säker på mina känslor. det är jag verkligen.
och jag vet vad jag tycker om dig, och du är det finaste jag vet.

always ready for the funeral

/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: carin fotoblogg

Du är så otroligt sexig min underbaraste vän! <3

Jag tycker det låter toppen att livet börjar gå uppåt och att du insett att du inte ska lägga ner bloggen som är ditt ¨JAG¨! Miss U!

2010-02-02 @ 20:19:31
URL: http://paonpinson.blogg.se/
Postat av: therese

I love you more.

2010-02-03 @ 14:59:56
URL: http://seul.blogg.se/
Postat av: Lundin

Ser att du poserat framför min mac ;)

2010-02-15 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0