thehfdfdfd

hejåhå





du måste vara olycklig för att vara lycklig
du måste må dåligt för att kunna må bra
du måste vara svag för att kunna vara stark

jag har vart olycklig
jag har mått dåligt
jag har vart svag

men det var länge sen , och jag har lovat mig själv att aldrig låta dom tre orden få förklara mig igen.
aldrig.

man kan klara ett liv utan föräldrar.
jag är ett levande exempel , ni behöver inte gå runt och tro att jag kmr bryta ihop när som helst nu för det kmr jag inte.
jag är stark , det var det svåra som gjorde mig stark.

varje gång jag mår dåligt , det händer inte så ofta men när jag verkligen mår dåligt.
då ser jag det som en utmaning , och det gör mig starkare och mer livsvan.
det är jobbigt att må dåligt men efter så är det som mitt liv får ett lyft och jag blir superlycklig.

för ett tag sen slutade ngt jag älskade , ngt som jag verkligen älskade.
det fick mig att må dåligt.

men nu är jag starkare , lyckligare än jag någonsin varit.
det dåliga gjorde mig stark.

så varför alltid gnälla över det dåliga?
när det kanske gör dig stark i slutet?

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0