21 september TIDSPLAN

Tidsplan
Prioritet nummer ett just nu är att boka studentfestlokal vilket vi tror oss kunna göra redan nu den 26/9 2011. Vi har kollat på många lokaler, men har tillsammans kommit fram till att Berså är det stället vi vill boka. Lokalen måste vara bokad absolut senast innan höstlovet.
Studentmössorna kommer att utprovas den 29/9 f.o.m. 08:30-14:30. Både Media och EC kommer att prova samma dag och samtliga utprovningar kommer att ske på Medieskolan. Vi har informerat alla om hur viktigt det är att alla är på sin utprovning, då man annars kommer att få beställa på internet utan att ha provat.
Vår kontakt Mikael på JJM har gett oss telefonnumret till Magnus, hans kollega på JJM, som har hand om bal. För att vi ska ha så bra framförhållning som möjligt kommer vi att ringa honom innan höstlovet för att boka första mötet med honom angående bal. Förhoppningsvis kommer vi att hinna träffas redan innan höstlovet för att prata lite, och för att boka in ett möte för ett besök på Valand precis efter höstlovet. Med Magnus ska vi även bestämma meny, fotograf, möjlig baltv om intresset finns osv. Vi måste boka Valand så snart som möjligt, absolut innan jul, för att få ett datum som passar oss. Vilket datum måste vi diskutera med Eva. Bordsplacering görs på vårterminen.
Bokning av flak kommer att göras direkt efter jul då alla ska hinna betala innan vi måste redovisa pengarna för flaket. Vi kommer antagligen att hyra in en DJ vi känner, då vi anser att vi kommer kunna påverka musiken mycket bättre då. Dessutom vill vi kunna lita på den DJ vi hyr in. Vi har några förslag på DJ, och kommer att undersöka detta mer i samband med bokning av flak. Vi har en idé om att varje klass ska få välja två låtar som garanterat kommer att spelas. Om detta kommer att genomföras vet vi inte än, utan detta kommer vi att fundera på.
I mars kommer studentmössorna att levereras och då kommer det finnas tid att skicka tillbaka om det blivit något fel.
I slutet av februari eller i början av mars kommer vi att börja sälja biljetter till bal, studentfest och flak. Vi kommer att informera alla om hur de kan köpa biljetter, vilka tider osv. genom att sätta upp affischer och liknande. Vi har även en grupp på facebook där vi lägger upp information av detta. Biljettförsäljningen kommer i första hand att äga rum vid ett bord vid bestämda tider, då det är enklare att pricka av och hålla koll på alla pengar där.
Redovisning av pengar kommer att ske någon gång på våren.
Vi tänker eventuellt anordna en hundradagarsfest om intresse finns. Detta är inte säkert än, utan vi kommer att gå ut i våra klasser och höra oss för om det låter intressant. I sådana fall kommer denna att börja planeras redan nu innan jul.





1, Boka lokal student 26/9
2, Prova studentmössor 29/9
3, ringa Magnus på JJM
4, Besöka valand
5, Boka ballokal (fotograf+ baltv?)
6, Boka flak (DJ. 2 låtar per klass?) Utan tak? Vad händer om regnar?
7, Ta emot mössor, skicka tillbaka eventuella fel. När kommer dem?
8, Sälja biljetter student+bal
9, Redovisa pengar för biljetter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0