Biljetterna har kommit! och jjm



Magnus har nu mailat mig biljetterna! Han bad oss i gruppen kolla på biljetten och se om vi gillade den vilket vi gör. Så nu har biljetten kommit.

Just nu går allt bra och vårt sammarbete mellan mig felicia och kajsa går bra, Filippa har tyvärr inte vart med på det senaste mötet med jjm som vi hade i tisdags där vi skrev kontrakt om flaket.

Vi har nu beställt ett 80 flak med L musik. Och vi måste få sålt alla biljetterna innan den 20 februari då vi satt våran deadline.

Jag arbetar väldigt bra just nu med projektarbetet och jag har kommit igång lite med med bloggen som jag förut vart lite seg men, men har nu satt in alla datum och vad vi gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0