Analanys so far

Ja, nu gårt allt bra, det har stått lite still men nu börjar det hända saker när vi fick in biljetterna åså. Vi väntar på lite samtal osv.

Felicia: Hon jobbar jättebra är på alla mötet och tar egna insiativ, vilket jag tycker är grymt. Jag och felicia sammarbetar alltid till 100% och resultat slutar i trebokstävligt betyg.

Kajsa: Hon tar på sig lite ledarrollen vilken ingen har sakt men som det blir i de flesta grupper, ibland är jag rädd att hon inte säger till vad hon gör utan styr och ställer efter egna behov. Men det kanske är bra. Alla grupper behöver en ledare enligt mig.

Filippa: Har inte vart på så många mötet faktiskt, hon verkar inte alls lika engagerad som vi andra är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0