1/9

Hela gruppen hade möte med Rektor Eva på morgonen klockan 9:00. Jag personligen tyckte det gick jättebra och vi pratade om de viktigaste frågorna.
Eftersom Kajsa Karlsson Och Filippa Esberg är med i elevrådet och startade denna projektgruppen innan jag Sara Bohlin och Felicia Persson kom in så har de vissa nummer som vi inte har. Så efter mötet ringde Kajsa upp Anki från EC men vi alla var med i rummet under samtalet.
Senare på dagen så gick hela grupppen till bryggeriet där vi skulle samlas klockan 12:00. Vi skulle träffa Michael från JJM. Han visade oss Bryggeriet och snackade lite om Berså och Bliss.
Efter mötet satte vi oss på ett café  och pratade, jag förklarade att jag hade vänner som haft sin studentfest på bliss och det uppskattades inte, så det var till mycket hjälp då vi funderat på bliss! Vi snackade om studentfester osv. Efter ungefär halva mötet behövde jag gå eftersom jag skulle till Stockholm för att fotografera ett bröllop och tåget skulle gå rätt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0