thehfdfdfd

inte föralltid

desto mer jag håller inom mig desto svartare blir mitt indre?
jag är stark , klarar allt på egen hand

behöver inte din hjälp , kmr aldrig behöva
kom inte med några falska tomma löften

men ibland är det svårt , för min styrka hjälpte du mig att bygga
när du försvinner , försvinner allt?

jag kämpar , men det blir bättre när jag bara låter allt vara
hur jag än gör , vad jag än säger slutar det med att jag faller

mitt liv är som en bergochdalbana
allt går åt helvette , bara neråt
sen kmr du in i mitt liv och lyser upp allt
sen försvinner du och jag är där nere igen

kmr det ngt bra nu?
kan jag inte bara få vara lycklig
kan inte allt bara låta mig va?

ibland känner jag bara
vem fan försöker jag lura?
jag ver hur det är att vara ensam , jag är stark
reser mig upp från det och slutar klaga

men allt rasar isamman
och ingen märker det

jag försöker hjälpa mina vänner , dom dör mer och mer
och jag försöker verkligen ,  utan att få frågan
hur mår du sara?

ett leende finns alltid på mina läppar , märker ni inget?
fast om ni hade märkt hade jag aldrig berättat
det är som om jag stänger mig mer och mer , förut var jag öppen
berättade saker
nu orkar jag inte försöka längre, för jag vet att ni aldrig skulle förstå

vad jag får gå igenom , hur mitt liv har vart
bryr ni er?

ni kmr aldrig bli hela för mig igen

/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: Julia liljenfors

du skriver sjukt bra!

man får tårara i ögonen...

2009-04-10 @ 15:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0