thehfdfdfd

huvud -tömning

en jobbig process att komma över någon man verkligen gillat.
hemska dagar som får dina ögon att svullna av tårarna.
tårar fyllda av minnen blandat med ilska.

det är inte förän de är över du ser sprickorna som fanns där från första början.
nu kan jag se , äkta kärlek?
är osäker nu faktiskt

var så säker på att du var den! den där tonårskärleken.
tänkte , jaha nu har den chansen passerat , nu måste jag vänta tills jag blir vuxen innan det riktiga kmr.

för jag trodde inte på kärlek , trodde att det var hormoner och omogenhet.
jag var blind mot lyckan och ville inte ha något med kärlek att göra

kära - göra slut - sårad

nejtack!

jag har min egen teori , en tonårs kärlek och en vuxen kärlek
tonårskärleken var den där härliga killen du aldrig glömmer.
hans namn var nerskrivet på varje sida i ens dagbok.

vuxen kärlek , den där du småsmåningom gifter dig med.
sen dör ni ihop , bla bla

sån syn har jag på kärlek, eller hade

för jag börjar tro att om det verkligen är den där tonårskärleken så kanske det borde hållt längre?
jag vet inte

och det är så underbart att inte veta , inget man kan se fram imot, ingen man kan frukta
allt är bra normalt och underbart!

nu är jag bara helt naturel , känslorna för dig är snart helt bort
och det är härligt!

tack för att du fick mig att förstå , hur mycket bättre jag kan få

/- sara bohlin

Kommentarer
Postat av: majabo

kärlek har inga legler baby. och jag kan inte sova

2009-03-09 @ 23:40:23
URL: http://majaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0