thehfdfdfd

When your mind breaks the spirit of your soul

jag bara tänker och tänker, glömmer jag kanske av att leva?
för just nu är mitt huvud fullt av tankar som man faktiskt vill undvika.
tänk vad som hade hänt om jag hade berättat för honom innan?
innan allt detta?
hade det vart anorlunda nu då?

jag gämför dåtiden med nuet.

tänk en dålig tanke så kommer det fler och fler och fler...
trött på att tänka så mycket, trött på att vara medveten om vad som händer.
det är bara så surt, för han är så underbar.
när folk snackar om hur dom vill att deras perfekta kille ska vara, då tänker jag alltid på honom.
för han är bara han och någon av den mäst äkta människa jag träffat.
så bra och så underbar.
har alltid kul med honom.
helvette, det är sommarlov!

vad va det?
'' don't make up, break up ''

brokenhearted girl - Beyoncé

/- sara bohlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0