thehfdfdfd

I'm just another soul for sale

du springer runt och skrattar med dina vänner, du ler åt hur perfekt ditt liv är, hur mycket du har som inte andra har.
alkoholen har börjat sprida sig i din kropp, alldelles för fort, du tänder en cigg och för den mot dina läppar, drar in ett för stort halsbloss och börjar hosta.
din redan förkylda hals värker mer än någonsin och du sätter dig ner på gräset, ser folket vimsa förbi i en väldig fart.
2 moppar välter med 4 fylla tjejer på, du flinar fast fattar inte riktigt varför.
sen ser du henne, tjejen som står där lutande mot trädet. med mobilen i handen.
du ser hur hennes vänner försöker få i henne dricka och få henne att le men hennes ansikte förblir uttrycklöst.
den ena blonda skakar henne och försöker få med henne till ett annat ställe men hon bara står där.
du kanske tycker hon verkar skum, hur kan hon veka så deppig det är ju sommar?
en sorts irritation sprids över dig och innan du vet ordet av har du börjat snacka skit om henne med dina kompisar.

men nästa gång du tänker så, tänk på att det kan vara jag som stog där vid trädet.


Kommentarer
Postat av: Emsan Ravelli

åh vad jag njuter av att läsa dina texter sara :)

2009-07-04 @ 02:15:16
Postat av: carin { fotoblogg }

vilken underbar text<3

2009-07-04 @ 05:55:57
URL: http://paonpinson.blogg.se/
Postat av: carin { fotoblogg }

Rösta jätte gärna på mig här :D

http://poopi.blogg.se/ jag är nr:3 så vore hur snällt som helst!:D

Kram,

2009-07-06 @ 23:55:38
URL: http://paonpinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0