thehfdfdfd

I let me down

Det är verkligen svårt, att se dig gå brevid henne.
Och hon var sötare än vad jagt trodde, nu kan jag aldrig tänka som jag tänkte igen.
Aldrig kan jag ha en chans mot något sånt.
Men jag är glad att du är lycklig, för det är väl det som är huvudsaken i allt? Att man är lycklig?
Jag är lycklig, lycklig med en twist. Något litet där som väcker till min ro, något som får mig att tänka igenom saker.
Kanske är det bättre såhär, kanske borde jag vara nöjd och tillfredställd av allt annat.
Men du var trotsallt så snygg, och jag blev glad av att tänka på dig.
För du är en av miljonen. Du var slutet på mitt sökande?
men så var det inte för dig, kanske hade det vart annorlunda om jag hade berättat redan då. för några månader sen.
Tänk hur saker kan förändras så snabbt, tänk vad som hade kunnat hända, vad som hänt och vad som inte hände.
Fast när jag tänker så får jag ångest, en stor tung ångest som tjäran i lungorna drar den igen hela kroppen och stannar i hjärtat och i mina händer, sen börjar jag darra.
ångesten får mig att darra, att frysa men endå att tänka. kanske lite för mycket.


Fast jag har alltid haft ett indre skydd, ingen når mitt hjärta.
du kommer aldrig nå mitt hjärta, fanns bara en som har gjort det och det kmr aldrig hända igen, för så dåligt som man mår kmr jag aldrig låta mig själv må igen.
kärlek är inte allt!!

About you know - Timo räisänen

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0