thehfdfdfd

ursäkta




dom säger att kärleken slutar som i en saga
att den är som en saga
- fast vägen dit är krokig

om man nu skulle tro på detta.
när slutar den?

jag tror såhär:
du har två stora kärlekar i ditt liv.
en tonårskärlek.
en du lever resten av ditt liv med

jag vet att du är min tonårskärlek
för ingen annan kille kan få min kropp att fyllas med så mycket lycka
så mycket lycka att jag börjar le för jag kan inte hålla inne det
ingen  annan kille kan få mig att le så


haha jag vill bara skratta åt det , kan vi gå vidare nu
men nej

kul att jag har tappat blogglusten helt! 
som om detta vore ett test eller ngt
få tillbaka honom så får du tillbaka din blogglust

två saker du älskar otroligt mycket!

om man hade en sådan makt, hade man utnyttjat den då?

/- sara bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0